Двічі заплатила за товар

Немає коментарів 1847 Переглядів

Звернутися у редакцію «МН» змусила ганебна ситуація, що трапилася зі мною в АТБ.
У маркеті поклала в кошик потрібні продукти і вирушила до каси.
Простягнула касиру банківську картку, на терміналі за хвилину висвітилося: «Операція успішна». Вийшло два чеки: один — службовий, інший — покупцю. Проте чомусь «забарився» фіскальний чек з переліком продуктів. Касир покликала охоронця та адміністратора. Вони разом намагалися привести «до тями» техніку, але чек так і не надрукувався.
Потім працівники АТБ півгодини «маринували» мене біля каси, вимагаючи вдруге заплатити за товар. Я зауважила, що вже розрахувалася, і у адміністратора в руках — мій чек, але вони доводили протилежне і не випускали з магазину. Врешті-решт вийняла гаманця і вдруге розплатилася за покупку.
Через дві години, які простояла в черзі, у банку підтвердилося, гроші у сумі 112,60 гривні зняті з картки. Банківський працівник заспокоїла, мовляв, зробить заявку, і АТБ невдовзі поверне зайво зняті кошти.
Але гроші чекаю уже більше тижня. Поки що прийшло лише дві есемески, що «заявку прийнято» і «заявка в роботі»…
Відтак хочу застерегти інших містян — будьте уважними! Оскільки переконана, подібна ситуація у магазинах — непоодинока. Картками дуже зручно розраховуватися, але далеко не усі потім перевіряють стан свого рахунку. Отже, невмілі або, навпаки, занадто спритні працівники можуть обвести навколо пальця не одного покупця!

Розміщено в : malin
Реклама
Форма зворотнього зв’язку:

Отримайте інформацію, яка вас цікавить, звернувшись до нас через контактну форму.

  • Drop files here or
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.