«Гаряча» лінія бездіяльності

Немає коментарів 63 Переглядів

Нещодавно довелося чути, як один із чиновників розповідав про дієвість «гарячої» урядової лінії 1545, куди можна зателефонувати будь-якої пори доби і поділитися наболілим. Урядовець ледь не бив себе у груди, запевняючи, кожен громадянин України, незважаючи на статки та статус, може бути впевненим, завдяки «гарячому» номеру усі звернення почують, розглянуть і головне — вирішать.
Звучить обнадійливо, чи не так? Тим паче, людей нині дурять на кожному кроці. Чи не щодня стикаємося із корупцією, чиновницьким свавіллям та самоуправством, а поскаржитися нікому. Однак із «діє­вими» сервісами, схоже, краще не стало, проблеми простих людей нікого не цікавлять. У цьому переконалася на власному досвіді. Приміром, торік у жовтні, коли міський голова Олексій Шостак підписав розпорядження про початок опалювального сезону в закладах соціальної сфери, а в одну з міських шкіл теп­ло не прийшло, вирішила зателефонувати на «гарячий» номер Житомирської ОДА, який, до речі, рекламував губернатор області Ігор Гундич. Він запевняв, якнайшвидше відреагує на будь-яке звернення з приводу несвоєчасного початку опалювального сезону. Однак яким було моє здивування, коли жінка на іншому кінці дроту знервовано відрізала: свої проблеми вирішуйте на
місцях.
Про невдалу історію спілкування по «гарячому» номеру прочитала днями й у «Малинських новинах». Автор писала, двоє синів інваліда війни Володимира Буланова, навчаючись у Малинському лісоколеджі, залишилися без соціальної стипендії, і їхня мати, аби відновити справедливість, декілька днів намагалася додзвонитися на «гарячу» лінію Мінсоцполітики, однак усі спроби поспілкуватися з чиновниками виявилися марними. Слухавку ніхто не взяв.
Скільки разів розчаровувалися люди, яких надурили у газовому господарстві, «Укрпошті», «Укртелекомі». Вони телефонували на «гарячі» сервіси цих установ не заради забави, а щоб бути почутими, знайти підтримку. Однак усюди, на жаль, було глухо. Тож, складається враження, усі ці безрезультатні історії спілкування зі славнозвісними сервісами, покликання яких — зменшити кількість контактів зі складною бюрократичною системою — вдавана опіка над людьми. І це наштовхує на запитання: навіщо такі «гарячі» лінії? І скільки бюджетних грошей «з’їдає» їх утримання?

Розміщено в : malin
Реклама
Форма зворотнього зв’язку:

Отримайте інформацію, яка вас цікавить, звернувшись до нас через контактну форму.

  • Drop files here or
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.