Як розраховуватися за світло

Немає коментарів 40 Переглядів

«Як правильно передавати показники електро­енергії і куди»? — запитує Микола ВАСИЛЕНКО з Малина.

Роз’яснюють фахівці АТ «Житомиробленерго».

— Для того, щоб вчасно передати показники лічильників, споживачі електроенергії можуть обрати будь-який зручний для себе спосіб. Повідомити про використані кіловати, приміром, можна на офіційному сайті компанії www.ztoe.com.ua, користуючись послугою «Ваш
рахунок».
Також зручно передавати показники лічильників, зателефонувавши у кол-центр за номером (0412) 40-21-50.
Споживачі електроенергії, котрі мають смартфони, можуть повідомити про цифри на лічильнику через мобільний додаток «Ваш рахунок».
Фахівці АТ «Житомир­обленерго» також нагадують, за спожиту електроенергію потрібно розраховуватися упродовж десяти робочих днів від дня отримання квитанції, але не пізніше 20-го числа кожного місяця. При цьому споживачу слід чітко розуміти, несплата або неповна оплата за використану електроенергію може бути причиною для відключення світла.
Відновлення подачі електрики здійснюється протягом трьох робочих днів у містах та п’яти — у селах, після оплати заборгованості та витрат на відновлювальні роботи.
Якщо споживач електроенергії з певних причин не може вчасно розрахуватися за світло, є можливість укласти договір з
АТ «Житомиробленерго» щодо реструктуризації заборгованості.

Реклама
Форма зворотнього зв’язку:

Отримайте інформацію, яка вас цікавить, звернувшись до нас через контактну форму.

  • Drop files here or
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.